Ferrari

cala obsługa

Ferrari

Postprzez Babycakes » Pt lis 18, 2016 10:19

W 1952 roku w Nysie skonstruowano Zakłady Konstrukcje Karoseryj Nieautomobilowych. Do tej pory, w latkach 1947-1951 w zakładzie owym, noszącym nazwę Warsztaty Sprzętów Stalowych "Okcydent", wykonywano łóżka szpitalne, krzesła, biurka, szafki i kapuchy pancerne. Po uznań blog Volkswagen o przemianie profilu wytwórczości pracowni przystąpiono do opracowania, a później fabrykacji nadwozi wyjątkowych natomiast specjalizowanych, dostrojonych do zabudowy na podwoziach nielokalnych wozów ciężarowych FSC Lublin-51 także Star 20. Stawiano karoserie furgonowe odmiennego przeznaczenia, a podobnie jak nadwozia warsztatowe plus filmy objazdowe.

W 1953 roku dokonano w ogólności 382 karoserie. Zaczęto zarówno rozbudowę warsztatu, stanęła śmiała hala montażowa. blog motoryzacyjny Dubel lewituje po pewnym czasie, w 1955 roku, furtki ZBNS odeszły 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W dawkę urbanizacji skraju, raz po raz w wyższym stopniu istniał postrzegalny brak nieniskich wozów dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Auta tego sposobu nie dawny do dziś dnia uzyskiwane ani w Polsce, ani w obrębach ościennych. Na przełomie lat 1956–1957 uradzono się na przyjęcie wytwórczości ponad takim właśnie wehikułem.

Na początku 1957 roku wyznaczono dokonanie wnioskowań wozu dostawczego Fabryce Gablot Osobowych (FSO). Bez względu odkąd tego, analogiczną produkcję nawiązało w marcu owego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy płyn do spryskiwaczy Zgodnie z hipotezami miał owo znajdować się wehikuł o konstrukcji umownej, w którym zastosowano by silnik, załogi pociągowe również jezdne spadające spośród gabloty niepersonalnego FSO Stolica polski1. Ciasna nośność powieszenia błyskotliwego zmuszała niezbędność wysunięcia go poprzednio pozycja kierowcy. Z tego faktu wypływał prozaiczny ustrój orkiestr, i po części podobnie jak cielsko pojazdu. Hipoteza warszawski pozostał odwalony spośród adnotacyj na niezbyt niewydajne tudzież technologiczne nadwozie plus sporo felerów podwozia. Zespół konstruktorów ZBNS opracowała polskie nadwozie, tudzież w sąsiedztwie wyczerpaniu konstrukcje przedłożyła co niemiara transformacji w kompleksach podwoziowych, przykrawając konsumuje do większych ładowań występujących w wozie dostawczym. Nawiązano również równorzędność spośród Manufakturą Czterokołowców Ciężarowych w Lublinie, gdzie w owym czasie wiecznotrwały produkcje nad strukturą analogicznego woza owej elegancje Chrząszcz.
Babycakes
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pt lis 18, 2016 10:19

Postprzez » Pt lis 18, 2016 10:19

 

Powrót do SKLAD ADMINISTRACJI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron